VPW

Vakorganisatie voor medewerkers van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu

  • Over VPW

  • Archief

Wat levert die CAO Rijk 2007 – 2010 mij op?

Posted by vpwadmin op 17 mei 2007

Donderdag, 17 mei 2007

Er is hier en daar nog wat onduidelijkheid rond alle cijfers en percentages met betrekking tot de cao rijk. Daarom hebben we bijgaand overzicht gemaakt.

Wat levert die CAO Rijk 2007 – 2010 mij op?
• € 1100 verhogen naar € 1200 en verdelen over de maandsalarissen
• 2,3% en 2% en nog eens 2% salarisverhoging daar overheen
• De eindejaarsuitkering van 1,6% naar een volledige dertiende maand van 8,33%
Hoe pakt dat nu allemaal precies uit voor mijn maandsalaris, mijn eindejaarsuitkering en mijn totale jaarinkomen?
In bijgaand overzicht staat het precies voor de maxima van alle salarisschalen.

Geef een reactie

 
